Powered By Blogger

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ


Την Παρασκευή 3 Ιανουαρίου, κατόπιν κατ ιδίαν συζήτησης με τη Δήμαρχο Ευτυχία Γαϊτανά, υπέβαλα την παραίτησή μου από τη θέση του αντιδημάρχου τεχνικών υπηρεσιών με την ακόλουθη επιστολή.

κ. Δήμαρχε, αγαπητή Έφη.
Η σύνταξη αυτής της επιστολής γίνεται με έναυσμα την πρόσφατη συνομιλία μας, στην οποία μου ζήτησες να είμαι υποψήφιος μαζί σου στις επερχόμενες εκλογές. Όπως σου υπενθύμισα, προσωπικά δεν έχω λάβει τις αποφάσεις μου και για το λόγω αυτό  δεν δύναμαι να συμπαρασταθώ στις επιδιώξεις σου. Το έχω δηλώσει άλλωστε και στην προ μηνός επιστολή μου προς τους συνδημότες μας ότι επιθυμώ να ακούσω όλες τις προτάσεις που θα διαμορφωθούν πριν λάβω τις αποφάσεις μου. Θεωρώ θεμιτή την επιθυμία οποιουδήποτε να θέλει να συμμετάσχει, με όποιο τρόπο αυτός θεωρεί ορθότερο, στην εκλογική διαδικασία.

Η αποδοχή της τιμητικής σου πρότασης, πριν ένα χρόνο, για την ανάληψη της αντιδημαρχίας τεχνικών υπηρεσιών, έγινε από εμένα με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον της πόλης μας και τη διάθεση προσφοράς μου, σε μια περίοδο που η κατάσταση, κατά τη γνώμη μου, είχε ξεφύγει από τα φυσιολογικά επίπεδα μιας πολιτικής αντιπαράθεσης. Στο χρονικό διάστημα αυτό, ξεκίνησαν ζητήματα σημαντικά για την πόλη όπως η κατασκευή δύο παιδικών σταθμών (ένας στη Νέα Φιλαδέλφεια και ένας στη Νέα Χαλκηδόνα), το σύστημα συλλογής ομβρίων υδάτων της Νέας Φιλαδέλφειας, καθώς και ζητήματα καθημερινότητας που χρόνιζαν ταλαιπωρώντας τους συμπολίτες μας. Σήμερα βρισκόμαστε λίγους μήνες πριν τη λήξη της θητείας αυτής της Δημοτικής Αρχής. Σε λίγο καιρό μια άλλη διοίκηση θα αναλάβει τις τύχες της πόλης.

Επειδή οι αρμοδιότητες του αντιδημάρχου παραχωρούνται από τον εκάστοτε δήμαρχο και επειδή η παραμονή μου στη θέση αυτή, μπορεί να ανατρέπει τον σχεδιασμό σου για τις επερχόμενες εκλογές, είμαι υποχρεωμένος να παραιτηθώ. Θέλω να σε ευχαριστήσω για την συνεργασία μας.


Νίκος Παπανικολάου

Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου